Sentimentalisti?… pe naiba!

Saptamana trecuta cineva s-a certat groaznic cu mine si mi-a spus: „du-te si mai scrie ceva trist pe blogul ala al tau!”. M-a enervat maxim! M-am suparat pe mine, pe gandurile mele si pe blogul meu pentru ca toti suntem tristi si deloc impresionanti… Asa ca pentru o perioada am renuntat sa mai scriu… In seara asta am avut o revelatie!

Mi-am dat seama ca trio-ul asta cumplit nu este chiar asa trist( pastreaza pe alocuri o nota optimista:))! Este adevarat ca in general „dramele” ne inspira (vezi*:poeti, scenarii, filme, versuri, cantece, poze- parca sunt un pic mai sugestive). Ma rog… m-am gandit eu asa si am ajuns la concluzia ca stilul meu nu e deprimat deloc, dar prezinta o realitate crudaaa!!! :)))) Actualele sunt varza!

Toata lumea traieste in ideea ca societatea din ziua de azi este anarhica, dam vina pe lumea in care traim pentru ca nu ne ofera, cand noi habar n-avem ce vrem! Ideea este ca aud tot mai multi sentimentalisti neconsolati. Barbatii au senzatia ca toate femeile sunt curve, femeile traiesc cu senzatia ca toti barbatii vor sa le escrocheze si sa profite de inocenta lor… Si uite asa cum stam si ne luptam ca prostii impartiti in doua tabere si rand pe rand ne transformam in protagonisti si antagonisti.

Sa analizam femeia sentimentalista!

Femeia sentimentalista considera ca orice barbat o invita la suc vrea sa o traga! Pai si ce-i rau in asta? Te deranjeaza faptul ca esti dorita? Esti ipocrita! Stiu ca tu iti doresti unul ca ala pe care-l visezi tu noaptea cand pui capul pe perna sau atunci cand iesi cu taranul ala in oras care rupe pliculetul de ceai si-si toarna „taratza” in ceasca.

Dar hai sa vorbim si de respect, hai sa vorbim si despre talentul de a fi femeie feminina… poate considerati ca fac un pleonasm grav, dar unii din voi inca nu ati aflat ca nu e de ajuns sa ai vagin ca sa fi femeie…

” Frumusetea exterioara poate sa fie rece si distanta, iar femeia care este in stare sa-si pastreze partenerul si sa se faca in permanenta dorita de acesta, are secrete mai subtile decit frumusetea fizica.”

Am citit fraza asta de nenumarate ori! Este atat de adevarata! Femeile, toate au cate ceva, care daca ar fi exploatat asa cum trebuie ar putea castiga orice barbat. Unele din voi sunteti varza! Un barbat cu cat se simte mai controlat, cu cat isi simte libertatea mai ingradita cu atat mai greu va fi de cucerit, de tinut, de iubit si cu atat mai putin va avea curajul sa-si asume o relatie „serioasa”. Dragele mele care sunteti disperate, acordati mai multa incredere talentului vostru feminin si nu mai fiti copacei! O poveste de dragoste in care nu exista gelozia, este doar o poveste, dar gelozia trebuie administrata in doze mici si inteligent.

Despre barbatul sentimentalist nu stiu sa spun foarte multe si nu as vrea sa va dezinformez. Promit ca in cursul zilei de azi sa fac un research si sa revin asupra acestui subiect diseara! Ceea ce pot sa spun cu siguranta este ca, nu e de ajuns sa ai penis pentru a fi barbat.

~ de secreteleafroditei pe 20/08/2010.

Un răspuns to “Sentimentalisti?… pe naiba!”

  1. Parerea mea este ca nu ar mai exista categorii de femei daca toate ar fi usuratice sau neabordabile…. deci e bine intr-un fel pt barbati in special ca exista si femei usuratice cat si femei mai inabordabile pt ca in felul asta se formeaza si caracterul unui barbat …. aici mi se pare foarte adevarata vorba ca omul din greseli invata si ca toata viata invata….. daca toate femeile ar fi usuratice un barbat nu ar mai dori o relatie stabila si nu ar mai exista notiunea de casatorie …..iar daca toate femeile ar fi prea cuminti s-ar inmulti de nr de gay ceea ce nu ar conveni la nimeni …in concluzie vreau sa zic ca e bine sa fie cat mai multe categorii de femei :p

Lasă un comentariu