CELE 60 DE DECLARATII DE DRAGOSTE – Si totusi te iubesc atat de tare! NR. 1

Incat as descarca toti nervii pe care ii am, intr-un mod foarte sexual… pe tine:) Sunt atatea lucruri pe care nu ti le-am spus niciodata! Nu as schimba nimic din ceea ce am facut pana acum, dar as schimba lucrurile de acum inainte, daca as avea puterea asta.

Numai ca tu esti fericit asa cum esti… iar iubirea adevarata nu sta in calea fericirii celuilalt. Daca nu ai fi fost fericit, daca mi-ai fi spus asta, as fi luptat pentru tine,  pana nu te-as fi facut din nou fericit nu m-as fi oprit. Poate ca timpul nostru a trecut! Cu toate astea, in noaptea care tocmai a trecut, mi-a fost dor sa stau sa ma uit la tine cum dormi, sa-ti vad mainiile si cele o mie de lucruri care m-au facut sa te iubesc definitiv si, deocamdata, irevocabil.

Stiu ca ai suferit si stiu ca ti-e teama, iar tu esti un maestru al auto-protectiei! Stiu ca sunt o mie de motive din cauza carora nu am fost iubita perfecta, dar nici cu tine nu mi-a fost rusine:) cateodata stau sa ma intreb daca nu ne-am facut rau si din prea multa dragoste, din pasiune, dintr-un amestec bizar de gelozie si orgoliu.

Sunt intr-un moment de maxima vulnerabilitate :)) si oboseala si poate asta ma face sa fiu asa. In ultimele cateva luni, m-am gandit constant la tine, la cum sa te aduc inapoi si daca mai are rost, daca o relatie reluata nu se va transforma iar in acelasi sir de nefericiri (si cat nu eram tocmai singura). Am dus o lupta cu subconstientul meu care te readucea mereu in vise, aproape in fiecare seara, iar in vise erai iubitul meu, cu toate ca incercam sa fiu mai mult cerebrala decat senzitiva. Mi-e frica, de fapt sunt terminata de frica; sunt curioasa cum ar fi daca ar mai fi ceva intre noi dupa ruptura asta; din care amandoi am tras niste concluzii si am tras niste linii, am facut niste comparatii. De-asta nu pot sa accept cand spui: „o afecteaza”, „nu mai vreau sa sufere”, „si tu te-ai fi simtit la fel”. DA! Sunt geloasa. Stiu! Consideri ca nu este un „drept” care imi apartine, dar ce poti sa-mi faci? Poate ca am ramas indragostita de o imagine, poate de o amintire sau de partea buna a unei amintiri. Nu pot sa aud ca vb. asa despre o alta cand eu atata timp am luptat cu demonii mei si cu ai tai, doar ca sa schimbam ceva in bine. Si ai schimbat, dar pt altcineva. Tu ai putea sa intelegi asta?

Pentru mine esti iubitul meu! Tu erai echilibrul meu! In tine eu gaseam lumea mea! Am ajuns intr-un punct in care nu vreau sa fiu penibila… imi ard degetele ca sa sterg tot ceea ce am scris, n-am sa mai recitesc, am sa-ti trimit textul ca atare! Am sa-mi asum orice greseala ortografica, de continut sau din relatia mea cu tine si de dupa!

~ de secreteleafroditei pe 29/08/2010.

Lasă un răspuns

 
